»Po pregledu tega elaborata smo ugotovili, da so zaključki stroke tako nedvoumni in jasni, da jih lahko predstavimo javnosti, čeprav sam dokument še čaka nekaj korakov, da ga potrdimo in da gre v nadaljnji postopek.«
»Pravzaprav sem na neki način najbolj žalostna, ker tisti najbolj glasni na Orehku, ki so ljudi razburili, niso verjeli ne stroki, ne mojim sodelavcem, ne meni, ne kranjskim poslankam, da zadeve res niso takšne, kot jih nekdo prepričuje.«
»Tudi državni prostorski načrt je sprejet za dvotirno progo, tako da v srednjeročnem obdobju, nekje kmalu po letu 2030, smo prepričani, da bo celotna proga dvotirna.«
»Vlak po tej novi progi naj bi se zapeljal nekje sredi leta 2023. Mislim, da bo to velik prispevek k izboljšanju železniške infrastrukture v državi.«
»Na delovni dan naredimo povprečno 12 metrov betonske obloge. Skupno je 121 takšnih korakov, da pridemo na drugo stran predora, nato pa sledi namestitev strojne opreme in elementov zgornjega sloja železniške proge.«
»Tudi tu je bilo več zanimivih izzivov. Imeli smo sedem betonaž, kjer smo v sklopu ene betonaže vgradili več kot 1500 kubičnih metrov betona, kar je po mojih podatkih največ v eni betonaži v Sloveniji. V eni betonaži je bilo torej več kot 200 tovornjakov betona.«
»Tudi zahodna obvoznica je vključena v proračune za leti 2023 in 2024. Iščemo možnosti, da bi stvari še nekoliko pospešili, tako da bi se gradnja teh treh odsekov, ki so zdaj predvideni, končala namesto leta 2026 v letu 2025.«
»Izvajamo posodobitev oz. prilagoditev signalno-varnostne naprave, ki nam bo v prihodnosti omogočila gradbeno izvedbo na tirni infrastrukturi.«
»Cilj tega projekta je, da sedanji nadvoz s štirimi tiri nad Celovško cesto zamenjamo z novim nadvozom, ki bo omogočal šest tirov.«
»Projekti za tirne naprave so izdelani, v tem trenutku so v fazi revizije. Računamo, da bi lahko v roku meseca, dveh revizijo zaključili.«
»Konec leta, če ne bo zapletov, bi lahko objavili razpis za gradbena dela na železniški infrastrukturi, ki vključuje ureditev vseh tirnih naprav med Dunajsko in Šmartinko, gradnjo nadhoda nad železniškimi programi in ureditev peronske infrastrukture.«